Med coop mobil styrkes coops eksisterende loyalitetsprogram Coop og giver de mere end 1 mio. medlemskunder endnu flere fordele
coop mobil
 

Situationen

coop mobil tilbyder Coops medlemmer unikke fordele via en fuld integration med Coops medlemsprogram, hvor kunderne både kan modtage bonus for deres abonnement og betale abonnementet med den bonus, som kunden har fået ved at handle i Coops butikker og på coop.dk.

coop mobil tilbyder både mobiltelefoni og bredbåndsløsninger og kan derfor tilbyde kunderne særlige samlefordele ved at give højere bonus når kunden køber både bredbånd og mobiltelefoni.

Som det eneste teleselskab tilbyder coop mobil muligheden for at dele indholdet af en mobilpakke med resten af husstanden. Kunden kan tilkøbe op til 3 ekstra simkort og dele indholdet fra hovedabonnementet og derved få en lav samlet mobilregning for husstanden.

Løsningen

coop mobil blev lanceret i 2012 og Coop Danmark har 100% ejerskab over kunderne.

Løsningen omfatter automatiseret bestillingsflow for mobil- og bredbåndsabonnementer, salg af telefoner, integration med Coops loyalitetsprogram, selvbetjening for slutkunder, kundeservice samt CRM-system.

Hvilke produkter indeholder løsningen?

Løsningen af coop mobil indeholder produkter som vist i modellen