Hos Unotel er kvalitet og lave priser i fokus, og de erfaringer man gjorde sig med Unotels egenudviklede system blev udgangspunktet for CompanyMobile
Unotel
 

Situationen

Med salget af lavpris-mobilselskaberne Telmore og CBB Mobil til henholdsvis TDC og Sonofon (det nuværende Telenor) øjnede personerne bag hosting-firmaet Zitcom muligheden for at sende en ny spiller ind på det danske lavprismobilmarked. Hensigten var i første omgang at sælge teleydelser til den eksisterende kundebase og tilbyde dem enkle og gennemskuelige produkter, samt Danmarks laveste mobilpriser uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Løsning

I august 2004 lancerede Zitcom derfor lavprisselskabet Unotel. Et egenudviklet, fuldautomatisk system skulle gøre Unotel i stand til at tilbyde kunderne markedets laveste mobilpriser uden at gå på kompromis med kvaliteten, og brandet positionerede sig hurtigt som en seriøs teleudbyder. Med baggrund i erfaringerne fra Unotel udviklede man den eksisterende platform og lancerede i 2006 CompanyMobile. Unotel er i dag et selvstændigt brand ejet og drevet af CompanyMobile, men optræder på lige fod med virksomhedens øvrige selskaber. Hensigten med brandet er det samme, men produktkataloget har løbende udviklet sig, og i dag tilbyder Unotel både Mobiltelefoni, mobilt bredbånd, ADSL, IP-telefoni og salg af mobiltelefoner.

 
 

Hvilke produkter indeholder løsningen?

Løsningen af UnoTel indeholder produkter som vist i modellen